Friss topikok

Linkblog

LXIX.

Pendura 2012.09.24. 19:03

Magyarország!
(a kozmopolita dala)

Vaktöltények, csorba pengék, elégett kötelek,
itt már öngyilkos sem lehetek?
Csak nézem, hogy roskadnak tehernek
feszülve körülöttem az életek,
mind rabszolga-tetemek.

A megélhetés
befektetés.

Hogy napról napra létezzek,
ökölbe szorulnak markaim, véreznek.
Istentől, Ördögtől én kérhetek,
ha örömre így is éhezek...
Néha tükörbe révedek,
bámulok csinos tükörképeket,

és csak sóvárgok,
ahogy zúgnak viszlátok,
hogy:

Viszlát vályogház mindig hűvös fala!
Viszlát anyu, viszlát apa!
Viszlát öcsém, vigyázzatok egymásra,
én nem várok több csodára.

Szerencsejáték,
miért várnék
boldogulásra?

Vágyjon arra az, akinek van miből!
Én megyek innen! És én megyek legelöl.

¡Adios! Me voy de aquí.
Diparto! Mairivederci!
Farewell, my dear land!
Inkább máshol leszek lelenc!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pavornocturnus.blog.hu/api/trackback/id/tr64800293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása